25 Ekim 2014

JOAN MIRO SERGİSİNDEYDİK........

Arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittiğimiz sergiye iyiki de gitmişiz...........Özellikle İstanbulda oturanlar çocuklarınızı götürebilirsiniz...........Sabancı Müzesi 'nde ve  1 şubata kadar gidilebilir.http://www.sakipsabancimuzesi.org/tr/sayfa/haberler/joan-miro-kadinlar-kuslar-yildizlar-pek-yakinda-ssmde..........................
Serginin teması kuşlar, kadınlar ve yıldızlar....Resimler tabi ki harika....Rengarenk , canlı, gözalıcı, çocuklara hitap ediyor....
Girer girmez Miro nun ressam olduğunu resimler yaptığını ve resimlerini biz görelim diye buraya getirdiklerini anlattım.Sonra resimleri dikkatle inceledik. Resimlerin hemen hemen hepsinde yıldız olduğuna ve yıldızı ne sekilde yaptığına dikkat çektik. Sergiden kareler........







Gezerken resimleri dikkatle inceledik. Resimlerin yanındaki yazıları ona okuyunca be sefer bunda ne yazıyo, bunda ne yazıyo diye merakla sordu.....





Serginin en güzel kısmı da arkadaşımın yanında getirdiği boya ve kağıtlarla Miro nun resmine bakarak aynısını yapmaya çalışmalarıydı...


Ben Beren in bu kadar etkileneceğini tahmin etmemiştim .Ama Beren in dilinde sürekli Miro....Anne resimlerim güzel mi , bende ressam olacağım, ben de Miro gibi imza attım resmime, anne bana Miro nun yıldızından yapmayı öğretir misin gibi ..........Şiddetle tavsiye ediyorum kaçırmayın.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder