19 Mayıs 2014

TREN 2


Ülke olarak çok ama çok acılı günlerden geçtiğimiz için paylaşım yapmak içimden gelmedi....Soma'da canlarını yitiren tüm acılı ailelere sabırlar diliyorum .Çok ama çok zor....Sözler yetersiz kalıyor...Umarım geride kalan aileler için birşeyler en kısa zamanda yapılabilir!
Beren'le tren etkinliklerimize devam ettik....Fon kartonundan keserek yaptığım trenin vagonlarının  üzerine sayılar yazdım....Her sayının altına 20 tane üçgen yaptım....Vagonları önüne tek tek koyarak sayı kadar üçgeni boyamasını istedim....Her gün bir vagon yaptık ,sıkılmasın diye......Sonra da  tüm vagonları odamıza astık.....






Sonra çalışma sayfalarımızı yaptık....

Daha sonra tren puzzle yaptık...
Orchard toys 'tan daha öncede bahsetmiştim.Puzzle konusunda çok çok başarılı....Hem kalite hem ilgi çekicilik açısından...Trenli olan 30 parça , parçalar büyük yerde yapılması gerekiyor...Tren vagonlarına vağonda yazan sayı kadar hayvan biniyor..Tavsiye ederim bizim 30 parçalık yaptığımız ilk puzzle...


 Bir de.... ikea dan aldığımız trenle oynadık...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder