21 Kasım 2013

SAYI - ÇİÇEK EŞLEME

        Grupların birinde gördüğüm fakat nerede olduğunu tam hatırlamadığım , çok hoşuma giden bir etkinliği biz de uyguladık.....Büyük boy bir kağıda vazo ve çiçekler çizdim. Vazoyu parçalara bölüp her bir parçaya  ve çiçeklere 1 den 20 ye kadar sayılar yazdım. Ayrıca aynı vazo ve çiçekleri fon kartonuna da yaparak ona da aynı sayıları yazdım. Kağıttaki sayılarla çiçeklerde ki sayıları eşleme yaptık....
 
    Önce vazodan başlayarak ve sıraya uyarak 1 den başlayıp 20 ye kadar bulup yerleştirdi. Arada benim yardımım da oldu....Özellikle sırayla koymasını istedim ki 1 den 20 ye sayma sırasını da tekrar etmiş olalım diye .........Daha sonralarda karışık yani eline hangisi geldiyse o sayıyı yerine koydu...Sayımızı önce söyleyip sonra yerine koyduk.


 
Sayılarımızı tamamladıktan sonra çiçeğin İngilizcesinin flower olduğunu tekrar ettik....Eşleme , ingilizce, saymaca   ......Hepsi bir arada........:)))
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder