9 Eylül 2013

AYNISINI YAP : BLOK

     Gösterilen şeklin aynısını yapma faaliyetlerini genelde Legolarımızla yapıyorduk. Benim Legolarla yaptığım şekli Beren 'den yapmasını istiyordum.

 
Dün ben yemek yaparken Beren ve babasını bloklarla oynamaları için baş başa bırakmıştım. Bloklarımız da Woody marka ahşap blok........


Beraber kuleler yaptılar , evler yaptılar .....Daha sonra içeri geldiğimde bir de baktım ki değişik bir etkinlik yapmışlar....Babası bloklarla yan yana farklı renklerde  farklı şekillerden  bir yapı oluşturmuş. Aynısını Beren den yapmasını istemiş ..İçeri girdiğimde neredeyse bitirmek üzereydi kuzum....Bende hemen fotolarını çektim tabi ki.... Bu etkinlik benim hoşuma gittiği kadar Beren'in de hoşuna gitmiş olacak ki sıkılmadan çok istekli yapmış sonuna kadar :)))


 


Sonra da çok güzel yaptığımız için birçok etkinliğimizde vazgeçilmezimiz elimize yapışkan yıldız yapıştırdık....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder