31 Temmuz 2013

LEGO OYUNLARI

     Beren Lego oynamaya pek istekli olmuyor genelde.....Ama yine de mümkün olduğunca oynamaya çalışıyoruz. Geçenlerde üyesi olduğum gruptan görüp beğendiğim bir etkinliği yapmaya karar verdim  https://www.facebook.com/groups/146257558880834/
Bunun için Legolar kağıt ve boya yeterli.....  Bir gece önceden resim defterine çizimlerini hazırladım. Lego parçalarıyla aynı büyüklükte ve aynı renkte kağıda dikdörtgenler ve kareler yaptım. Legoları uygun yerlerine yerleştirmesini istedim.

 



 Daha sonra işi biraz değiştirdim. Legolardan bir peş peşe bir yapı çizip önüne koydum ve Legoları yerleştirmesini istedim. Zorlanmadan yapabildi kuzum:))







Legolarla artık yavaş yavaş 2 renkten oluşan örüntü çalışmaya başladık. Sırada hangi rengin geleceğini ona soruyorum. Bazen karıştırsa da genelde doğru biliyor.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder