14 Temmuz 2013

17.AY ETKİNLİKLER 1

17.ay etkinlik

ETİKETLERLE KOLAJ YAPALIM

      Bir dergiden hayvanlarla ilgili bir etiket çıkmıştı . Bende bunu Beren'e gösterdim . Hayvanların nerde olduğunu sordum . Doğru gösterirse onu yapıştırmaya hak kazandı.  :))))


 

 
KÜRDANLARI KÖPÜĞE BATIRMA OYUNU
 
        Bu iş için gerekenler, kürdan ve köpük...........Kürdanları  önce gelişigüzel köpüğe batırdık. Beren bu işten çok hoşlandı. Daha sonra keçeli kalemle köpüğe şekiller çizdim. Kareye batır, üçgene batır gibi isteklerde bulundum . Bunlarda da gayet başarılıydık . Hatta en sonunda sadece çizgilere batırmasını istedim. Bunda biraz çabuk sıkıldık ......

MEYVE VE SEBZELERİ KARTLARLA EŞLEYELİM

        Yapa eğitim kartlarını Beren küçükken almıştım . Ve uzun süre elimizden düşürmedik . Birçok kelimeyi öğrenmemizde çok faydası oldu. Sonra da bu kartları eşleme olarak kullandık . Sebzelerle, meyvelerle ve oyuncak hayvanlarla yaptık. Kartları yere dizdim.  Meyve ya da sebzeleri eline verip bunu nereye koyalım , aynısı nerede ? gibi sorular sordum. Başlarda biraz istemedi ama sonraları çok istekliydi.







berenligunler.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder